Характеристика учня
Характеристика
учня Даценко Віктора 2-Д класу
Рівненського ліцею №13 Рівненської міської ради
за 2023 навчальний рік

Учень навчається в 2 класі за загальноосвітньою програмою. Вчиться в Рівненському ліцеї №13 Рівненської міської ради з першого класу.
Проживає у повній сім'ї, в якій панують теплі та здорові стосунки . Члени родини дружні .
За даними шкільного лікаря стан здоров'я задовільний, має хороший для свого віку фізичний розвиток. Матеріальні умови життя сім'ї -хороші.
Учень завжди чисто та охайно виглядає . Батьки приділяють увагу вихованню сина .Систематично відвідують батьківські збори.
Має навчальні досягнення високого рівня.
У попередньому класі вчився добре, значних розбіжностей в досягненнях немає.
Мова чітка, має гарний словниковий запас, читає цілими словами, правильно інтонує речення. Емоційне забарвлення тексту виразне. Вміє висловлювати свої думки як усно, так і письмово, правильно виділяє основну і другорядну інформацію. На достатньому рівні засвоїв знання з мови. Письмові роботи виконує швидко, досить акуратно і каліграфічно.
Старається і під час тієї роботи, яка не зовсім йому до вподоби. Ставлення до навчання стійке позитивне, сумлінно виконує доручення, творчо підходить до виконання домашнього завдання. Проблем із систематичністю не виникає. Проявляє схильність до таких предметів як математика, англійська мова, українська мова та я досліджую світ.
Вміє старанно працювати над однією справою. Досить швидко сприймає новий навчальний матеріал .
Має довільну зорову та слухову пам'ять. Заучує осмислено і з легкістю відтворює інформацію. Виявляє логічне та образне мислення. З легкістю відрізняє суттєві і другорядні ознаки предметів і явищ. Уміло робить порівняння ,узагальнює з допомогою вчителя, старається робити самостійні висновки. Має багату увагу.
З невеликою трудністю, але дотримується режиму дня; вміє організувати свій день. Самостійно виконує домашню роботу та інші завдання.
Не цурається трудових та громадських доручень. Любить допомагати батькам. Володіє трудовими навичками й уміннями, з легкістю набуває нових. У праці достатньо організований та дисциплінований. Часто довго засиджується за роботою. Подобається виготовляти вироби на трудовому навчанні.
Самооцінка нормальна , рівень егоцентризму відповідає особливостям цього віку; рівень самосприйняття високий. Оптимістичне самовідчуття.
Віктор має спортивні здібності, пише власні вірші, чудово декламує, вміє грати в шахи.
У колективі поводиться спокійно, стримано . Хлопчик врівноважений, розсудливий, дотримується режиму, правила поведінки свідомо виконує. У взаєминах з оточуючими не нехтує думкою дорослих. Особливих порушень дисципліни не виявлено.
Підтримує дружні стосунки з більшістю учнів. Добре ставиться до однокласників, рахується з думкою групи . У класі має декількох найкращих друзів.
Найбільше подобається в школі- проводити час із однолітками. Поважає вчителів, з легкістю знаходить із ними контакт, але найбільше виділяє класного керівника.
У Віктора яскраво виражені такі якості: почуття любові до Батьківщини, готовність надати допомогу товаришеві, товариськість, впертість, самостійність, ініціативність. Впевнений у собі, вміє відстоювати власну думку. У конфліктній ситуації йому властиві такі типи поведінки, як суперництво та компроміс.
За темпераментом -сангвінік .
Переважний настрій – веселий, досить стійкий, рідко щось може погіршити його стан.
Хлопчик справляє враження компанійської, товариської людини. Позитивно сприймає оточуючих. Легко підтримує бесіду. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери – високий.Рівень розвитку пам'яті – високий, уваги – середній, мислення – високий , уяви –високий ; мовлення активне, стримане, змістовне. Пізнавальна активність виражена яскраво, завжди активний, працює постійно, не лише за вказівкою вчителя.
В учня високий рівень потреби у спілкуванні з ровесниками. Нервова система характеризується високим рівнем стійкості до стресорів, учневі не властива тривожність у ситуації перевірки знань.
Рівень схильності до девіантної поведінки низький. Рівень потреб у схваленні з боку дорослих – вище середнього, з боку однолітків – високий. Страх не відповідати очікуванням оточуючих – нижче середнього.
Рівень мотивації навчання високий, досягнення успіху – достатній. Цьому сприяє не лише вчитель, а й заохочення зі сторони батьків.
Особистісно значущими цінностями для нього є "справжня дружба", "свобода". Прагнення самовдосконалення виявляється у небайдужому ставленні до власних помилок та очікуванні прихильного ставлення до себе з боку оточуючих.
Віктор- розумний, кмітливий, талановитий хлопчик. Першочерговим завданням по покращенню навчання і виховання учня зі сторони батьків, класного керівника та класного колективу є створення сприятливих умов для подальшого розвитку учня, підтримання наявного бажання вчитися та розвиватися. Також важливо і надалі залучати здобувача освіти до різноманітних видів позакласної діяльності.