Календарне планування


Українська мова та читання


Тиждень7

19.02 Тематичні групи слів.

20.02 Діагностувальна робота.

21.02 Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряємо, що ми знаємо та вміємо.

22.02 Частини мови. Іменник.

23.02 Істоти і неістоти.

Тиждень 8

26.02 Прикметник.

27.02 Як роблять олівці.

28.02 Як роблять олівці. Складання тексту до відео.

29.02 Роль прикметників у мовленні.

01.03 Роль прикметників у мовленні

Тиждень 9

04.03 Олександра Копиленко. Кріт-неборака.

05.03 Олександра Копиленко. Кріт-неборака. Робота з текстом з енциклопедії.

06.03 Віталій Кириченко. Тільник.

07.03 Досліджуємо прикметники.

08.03 Юхим Чеповецький. Як я допомагаю Петрику робити уроки.

Тиждень 10

11.03 Юхим Чеповецький. Як я допомагаю Петрику робити уроки. Придумування іншого фіналу оповідання.

12.03 Окуляри на всі випадки.

13.03 Вчимося порівнювати.

14.03 Діагностувальна робота. Списування.

15.03 Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряємо, що вміємо і знаємо.

Тиждень 11

18.03 Дієслово.

19.03 Описуємо свій день.

20.03 Звуконаслідування.

21.03 Помічники пілотів: сигнальники.

22.03 Описуємо порядок дій.

Я досліджую світ

19.02 Спостереження за змінами в довкіллі, виконання завдань у зошиті.

19.02 Перевіряємо, що вміємо і знаємо.

22.02 Діагностувальна робота.

20.02, 21.02, 21.02,23.02Екскурсії, дослідження місцевого середовища (довкілля), у якому мешкають діти, краєзнавчих розвідок, дослідницько-пізнавальних проектів та екскурсій, зокрема з ініціативи дітей; вдосконалення предметних вмінь і навичок.

24.02 Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця (розробка вчителя)

VII. Березень. Тема місяця: «ІДЕІ, ВИНАХОДИ, ВІДКРИТТЯ»

Як винаходи змінюють світ

Тиждень 8

26.02 Чи можна передбачити майбутне.

26.02 Від багаття до електричного світла.

27.02 Знайоме і незнайоме світло.

28.02 Від телефону до смартфону.

28.02 Телефон - звук на відстані.

29.02 Машини і люди.

01.03 Аплікація з використання ниток «Шлях до зірок».

01.03 Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця (розробка вчителя)

Тиждень 9

04. 03 Як прали наші предки.

04.03 Велосипед: зручно і корисно.

05.03 Предмети з недавнього минулого.

06. 03 Людина вчиться у природи.

06.03 Велкро. Дізнаємося про історію винаходу.

07.03 Кодування інформації.

08.03, Досліджуємо рівновагу. «Перекидайко».

08.03 Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця (розробка вчителя).

Тиждень 10

11.03 Українські винахідники.

11.03. Винаходи і відкриття.

12.03 Чи може винахід бути небезпечним.

13.03 Перевіряємо, що вміємо і знаємо. Прихід весни.

13.03 Діагностувальна робота.

14.03. Інформаційні знаки.

15. 03 Вертоліт.

VIll. Тема місяця: «РУХІ ЧАС»

Рух - це життя

Тиждень 11

18.03 Транспорт колись і тепер.

18.03 Транспорт колись і тепер.

19.03 Рух і сила.

20.03 Рух і прості механізми.

20.03 Види руху.

21. 03 Виконавець. Система команд.

22.03 Важіль в іграшках. Маріонетка.

22.03 Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця (розробка вчителя).

Математика

20.02 Таблиця ділення на 3 (закріплення).

21.02 Діагностувальна робота

22.02 Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на 0.

Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)

27.02 Геометричний матеріал

28.02 Таблиця множення числа 4

29.02 Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і збільшення числа в кілька разів

Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)

05.03 Таблиця ділення на 4

06.03 Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів

07.03 Таблиця ділення на 4 (закріплення).

Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)

12.03 Таблиця множення числа 5

13.03 Кратне порівняння чисел

14.03 Таблиця ділення на 5

Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)

14.03 Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5(закріплення)

19.03 Множення числа 10. Ділення на 10

20.03 Діагностувальна робота.

21.03 Аналіз діагностувальної роботи. Вирази на множення та ділення.


Мистецтво

19.02 Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (С. 76-77).

Пори року зустрічаються, Слухання: П1. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння пʼєс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті (с.78)

26.02 Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81)

Пори року зустрічаються. Виконання: О. Янушкевич, М.Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок (c. 79).

04.03 Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81).

Наша рідна Україна, мов веснянка соловʼїна. Українські народні музичні інструменти. Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»; І. Шамо «Веснянка». Порівняння творів.Виконання: А. Філіпченко, 'Г. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 82-83).

11.03.Наша рідна Україна , мов веснянка солов 'їна. Наша рідна Україна, мов веснянка соловʼїна. Петриківський розпис.Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок(гуаш) (с. 84-85).

Квіткові фантазії. Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти). Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок» (с. 86-87).

Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89).

Квіткові фантазії. Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні Створення мелодії за ритмом. Перегляд: руханка «Сонячний віночок» (c. 87).



Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати