
Індивідуальний план

Мої враження
1 тиждень (19.02-25.02)
В перший тиждень я відвідала настановчу конференцію, де змогла ознайомитися із завданнями та змістом виробничої практики. Ми обговорили зміст й організаційний план роботи. Також я отримала безліч порад , настанов і таким чином емоційно налаштувалася на успішне проходження практики.
Після цього ми вирушили до школи. Я ознайомилася із навчальним закладом, режимом роботи і правилами внутрішнього розпорядку школи. Мене закріпили у 2-Д класі, класним керівником якого є Жардан Тетяна Миколаївна. Познайомившись із педагогинею, ми обговорили план роботи, я отримала розклад уроків, дзвінків.
Я познайомилась із учнями 2-Д класу, їх успішністю,, класний керівник дав коротку характеристику кожної дитини. Ми швидко знайшли контакт.
Вивчивши шкільну документацію, приступила до складання індивідуального плану.
Кожного дня я спостерігала за ранковими зустрічами та уроками, які проводила Тетяна Миколаївна та здійснювала їх аналіз. Особливу увагу приділяла діяльності учнів під час занять.
Я була вражена наскільки педагогиня є майстерною, добре володіє класом, зрозуміло та доступно викладає матеріал. Кожного дня я отримувала корисні знання та намагалася перейняти для себе частинку її досвіду.
2-5 тижні (26.02-24.03)
Починаючи з другого тижня практики, повністю стала на місце класного керівника.
При підготовці до уроку я зверталася до календарно-тематичного планування. При розробці та проведенні занять я намагалася враховувати загальнодидактичні принципи навчання. Прагнула забезпечити активну інтелектуальну ,фізичну роботу учнів, використовувала різні форми роботи та добирала наочний матеріал, який би зацікавив учнів, застосовувала інтерактивні методи навчання з використанням інноваційних технологій.
Разом з вчителем ми здійснювали аналіз проведених мною уроків. Педагогиня надавала свої коментарі та рекомендації з приводу того, як покращити роботу.
Під час уроків нагадувала про дисципліну, не забувала про фізкультхвилинки, фізкультпаузи ,організовані перерви. Проводила ігри, розваги та виховні бесіди .
На перервах з учнями ми розмовляли на різноманітні теми. Діти часто розповідали про їхні захоплення, улюблені предмети та про те, що викликає труднощі.
В навчальний день перед канікулами, я отримала багато позитивних відгуків від учнів, що дуже тішить.
Також ознайомилась з особливостями реалізації освітніх програм та управління учнівським колективом в освітньому закладі, порядком оформлення і ведення документації психолога у закладі освіти. Надавала практичну допомогу в роботі шкільного психолога.
6 тиждень(25.03-31.03 )
Останній тиждень практики був тижнем підбиття підсумків та впорядковуванням звітної документації
Це час для самоаналізу та відпрацювання отриманих знань, умінь та навичок. Я вважаю він був успішним.
Практика була для мене цікавим досвідом. Я дізналася безліч корисної інформації про роботу вчителя, про методи навчання та виховання дітей. Відчула себе частиною шкільного колективу і отримала безліч позитивних емоцій і що найголовніше- зрозуміла, що мені дуже подобається працювати з дітьми.