Індивідуальний план






Мої враження



1 тиждень (19.02-25.02)

В перший тиждень я відвідала настановчу конференцію, де змогла ознайомитися із завданнями та змістом виробничої практики. Ми обговорили зміст й організаційний план роботи. Також я отримала безліч порад , настанов і таким чином емоційно налаштувалася на успішне проходження практики.

Після цього ми вирушили до школи. Я ознайомилася із навчальним закладом, режимом роботи і правилами внутрішнього розпорядку школи. Мене закріпили у 2-Д класі, класним керівником якого є Жардан Тетяна Миколаївна. Познайомившись із педагогинею, ми обговорили план роботи, я отримала розклад уроків, дзвінків.

Я познайомилась із учнями 2-Д класу, їх успішністю,, класний керівник дав коротку характеристику кожної дитини. Ми швидко знайшли контакт.

Вивчивши шкільну документацію, приступила до складання індивідуального плану.

Кожного дня я спостерігала за ранковими зустрічами та уроками, які проводила Тетяна Миколаївна та здійснювала їх аналіз. Особливу увагу приділяла діяльності учнів під час занять.

Я була вражена наскільки педагогиня є майстерною, добре володіє класом, зрозуміло та доступно викладає матеріал. Кожного дня я отримувала корисні знання та намагалася перейняти для себе частинку її досвіду.


2-5 тижні (26.02-24.03)

Починаючи з другого тижня практики, повністю стала на місце класного керівника. 

При підготовці до уроку я зверталася до календарно-тематичного планування. При розробці та проведенні занять я намагалася враховувати загальнодидактичні принципи навчання. Прагнула забезпечити активну інтелектуальну ,фізичну роботу учнів, використовувала різні форми роботи та добирала наочний матеріал, який би зацікавив учнів, застосовувала інтерактивні методи навчання з використанням інноваційних технологій.

Разом з вчителем ми здійснювали аналіз проведених мною уроків. Педагогиня надавала свої коментарі та рекомендації з приводу того, як покращити роботу. 

Під час уроків нагадувала про дисципліну, не забувала про фізкультхвилинки, фізкультпаузи ,організовані перерви. Проводила ігри, розваги та виховні бесіди .  

На перервах з учнями ми розмовляли на різноманітні теми. Діти часто розповідали про їхні захоплення, улюблені предмети та про те, що викликає труднощі.

В навчальний день перед канікулами, я отримала багато позитивних  відгуків від учнів, що дуже тішить.

Також ознайомилась з особливостями реалізації освітніх програм та управління учнівським колективом в освітньому закладі, порядком оформлення і ведення документації психолога у закладі освіти. Надавала практичну допомогу в роботі шкільного психолога.




6 тиждень(25.03-31.03 )

Останній тиждень практики був тижнем підбиття підсумків та впорядковуванням звітної документації

Це час для самоаналізу та відпрацювання отриманих знань, умінь та навичок. Я вважаю він був успішним.

Практика була для мене цікавим досвідом. Я дізналася безліч корисної інформації про роботу вчителя, про методи навчання та виховання дітей. Відчула себе частиною шкільного колективу і отримала безліч позитивних емоцій і що найголовніше- зрозуміла, що мені дуже подобається працювати з дітьми.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати